اشتباهات رایج در بهینه سازی و سئو سایت

از کاراکترهایی نظیر: @&$% و غیره اجتناب کنید و عدم بهینه سازی و سئو مناسب سازی برای موتور ها جستجوگر از جمله گوگل، بینگ و غیره. 

خواندن این آدرس برای موتورهای جستجو سخت است و ممکن است صفحه شما را در نتایج جستجو به پایین بفرستد زیرا نمی‌توانند ارتباط مناسبی بین آدرس صفحه و محتوا ایجاد کنند.

, کاراکترهای نامعمول کاراکترهای نامعمول, بهینه سازی بهینه سازی, موتورهای جستجو موتورهای جستجو, گوگل گوگل, بینگ بینگ, محتوی محتوی, محتوا محتوا, آموزش بهینه سازی آموزش بهینه سازی, آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو, اشتباهات رایج اشتباهات رایج, اشتباهات رایج در سئو اشتباهات رایج در سئو, اشتباهات رایج در بهینه سازی اشتباهات رایج در بهینه سازی, اشتباهات رایج در سایت اشتباهات رایج در سایت

اشتباهات رایج در بهینه سازی و سئو سایت

, کاراکترهای نامعمول کاراکترهای نامعمول, بهینه سازی بهینه سازی, موتورهای جستجو موتورهای جستجو, گوگل گوگل, بینگ بینگ, محتوی محتوی, محتوا محتوا, آموزش بهینه سازی آموزش بهینه سازی, آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو, اشتباهات رایج اشتباهات رایج, اشتباهات رایج در سئو اشتباهات رایج در سئو, اشتباهات رایج در بهینه سازی اشتباهات رایج در بهینه سازی, اشتباهات رایج در سایت اشتباهات رایج در سایت
, کاراکترهای نامعمول کاراکترهای نامعمول, بهینه سازی بهینه سازی, موتورهای جستجو موتورهای جستجو, گوگل گوگل, بینگ بینگ, محتوی محتوی, محتوا محتوا, آموزش بهینه سازی آموزش بهینه سازی, آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو, اشتباهات رایج اشتباهات رایج, اشتباهات رایج در سئو اشتباهات رایج در سئو, اشتباهات رایج در بهینه سازی اشتباهات رایج در بهینه سازی, اشتباهات رایج در سایت اشتباهات رایج در سایت

 

استفاده از کاراکترهای نامعمول

از کاراکترهایی نظیر: @&$% و غیره اجتناب کنید و عدم بهینه سازی و سئو مناسب سازی برای موتور ها جستجوگر از جمله گوگل، بینگ و غیره.

خواندن این آدرس برای موتورهای جستجو سخت است و ممکن است صفحه شما را در نتایج جستجو به پایین بفرستد زیرا نمی‌توانند ارتباط مناسبی بین آدرس صفحه و محتوا ایجاد کنند.

از طرز خواندن عبارات توسط موتورهای جستجو آگاه باشید

برای یک URL طولانی باید از dash (-) به‌جای underscore (_) برای جدا کردن کلمات تکی استفاده کرد. این کار روی چگونگی خوانش موتور جستجو اثر می‌گذارد. ربات‌ها با dash دو کلمه را جدا تشخیص می‌دهند، اما با underscore هر دو را به‌عنوان یک کلمه در نظر می‌گیرند. بااینکه هوش مصنوعی در حال بهتر شدن است، اما چرا ریسک کنیم؟
برای مثال:
http://www.24coding.com/my-blog خوانده می‌شود: my blog
و
http://www.24coding.com/my_blog خوانده می‌شود: myblog

سعی کنید از space استفاده نکنید. Space با کد %۲۰ نمایش داده می‌شود. این به خوانایی آدرس صفحات سایت که قبلاً اشاره شد، برمی‌گردد.

URL یک صفحه دارای رتبه را تغییر ندهید!

درباره تغییرات ساختار URL تان برای صفحاتی که قبلاً رتبه خوبی کسب کردند، محتاط باشید. به ریسکش نمی‌ارزد که به رتبه صفحه‌تان آسیب بزنید و برای یک ترقی جزئی کلمه کلیدی اضافه کنید. اساساً، کلیشه ” اگر خراب نشده درستش نکن” اینجا کاربرد دارد.

شنیده‌اید که محتوای تکراری ایده بدی است؟!

۲ یا چند URL با محتوای یکسان به خاطر پتانسیل رتبه آوردن، ایجاد نکنید. این کار خوب نیست. شاید بتوانید یک صفحه با رتبه خیلی خوب داشته باشید، اما اگر ۲ صفحه داشته باشید که علیه یکدیگر کار کنند، رتبه هر دو صفحه آسیب می‌بیند.

URL و عنوان صفحه‌تان را مرتبط کنید

آدرس متفاوت از عنوان صفحه ایجاد نکنید. اساساً، موتورهای جستجو نمی‌توانند شباهت را تشخیص دهند، ولی ازآنجایی‌که تجربه کاربری خوب عاملی ضروری است، ممکن است موتورهای جستجو این مورد را به عنوان یک نکته منفی در نظر بگیرند.

نگذارید ریدایرکت‌‎ها (REDIRECTS) از کنترلتان خارج شود

در صورت امکان از ریدایرکت‌‎ها به صورت زنجیره‌ای اجتناب کنید، اما در صورت لزوم زنجیره (chain) ریدایرکت را کوتاه کنید. ریدایرکت به‌طورمعمول خوب است. برنامه‌ریزهای موتور جستجو متوجه‌اند که گاهی باید URL را در جهت متفاوتی هدایت کرد؛ اما اگر شما یک آدرس را به آدرس دوم هدایت کنید، با این هدف که به آدرس سومی هدایت شود، گوگل ناراضی می‌شود. سعی کنید آدرس اصلی را به آدرس سوم هدایت کنید و دومی را در کل کنار بگذارید. این بهترین راه برای کاهش از دست رفتن Page Rank (PR) است.

آیا برای قرار دادن وب‌سایتتان در رتبه‌بندی (RANK) مشکل دارید؟

قرارگیری وب‌سایت در رتبه‌بندی سحر و جادو نیست، بلکه سخت‌کوشی، ثبات قدم و به یاد داشتن اهمیت نکات سئو است. هدف این است که به گوگل، بینگ و هر موتور جستجوی دیگری نشان دهید که وب‌سایت شما ارزش جایگاه‌های بالا را دارد، زیرا شما خدمات و محصولاتی دارید که می‌تواند نیاز مشتری را به‌اندازه کافی و مؤثر برطرف کند. ناتوانی در انجام درست این کار درنهایت وب‌سایت شما را از دیده شدن محروم می‌کند.

به صورت خلاصه URL های مناسب ایجاد کنید و از اشتباهات پرهیز کنید تا به مرور جایگاه بهتری کسب کنید.

ثبات قدم و بکار بستن نکات سئو را فراموش نکنید.

 

 

 

منبع

پاسخ دهید